Vragen/antwoorden

HOE SNEL KUN JE MIJN VRAAG BEANTWOORDEN?
We beantwoorden berichten en e-mails in volgorde van binnenkomst en proberen zo snel mogelijk te reageren. We antwoorden altijd binnen 24 uur na ontvangst van een bericht of e-mail.

  

KAN IK MIJN VERZENDADRES WIJZIGEN NADAT MIJN BESTELLING IS GEPLAATST?
Zodra een bestelling is geplaatst, kunnen onze magazijnmedewerkers uw bestelling binnen enkele uren inpakken en verzenden, dus het is niet altijd mogelijk om adreswijziging verzoeken te verwerken. Als u een fout opmerkt, stuur ons dan zo snel mogelijk een e-mail met uw naam en bestelnummer, zodat we kunnen proberen uw pakket te corrigeren voordat het vertrekt. Er is geen garantie dat we het kunnen, maar we zullen er alles aan doen om u te helpen.

 

HOE LANG IS DE VERWERKINGSPERIODE?
De verwerkingstijden van bestellingen zijn altijd voor 16.00 uur besteld de zelfde dag en anders de volgende werkdag na de dag waarop u uw bestelling heeft geplaatst. De pakketten worden binnen enkele uren klaargemaakt.
U kan er dus van op aan dat uw pakket voor 16.00 uur besteld de zelfde dag naar u vertrekt en na 16.00 uur besteld de volgende werkdag naar u vertrekt.

 

ALGEMENE VERZENDINGSINFORMATIE:
Ons magazijn verwerkt en verzendt alle bestellingen van maandag tot en met vrijdag (exclusief feestdagen). Na het plaatsen van uw bestelling wordt uw pakket binnen direct na het plaatsen van uw bestelling verzonden en ontvangt u kort daarna een e-mail met het trackingnummer. Afhankelijk van waar u woont, worden pakketten binnen 1-3 dagen vanaf de verzenddatum bezorgd.  

 

KOMT MIJN BESTELLING IN ÉÉN PAKKET?
Afhankelijk van de grootte van uw bestelling ontvangt u mogelijk afzonderlijke pakketten die altijd tegelijk aan u verzonden zullen worden..

 

UITVERKOCHTE ARTIKELEN.
Alles wat in onze webshop te koop staat is in ruime mate aanwezig.
  

VERZENDEN JULLIE INTERNATIONAAL?
We verzenden momenteel binnen Nederland, België en de rest van Europa.
Maar in principe verzenden we naar alle landen in de wereld.

 

IK HEB EEN BESCHADIGD ARTIKEL ONTVANGEN, WAT MOET IK DOEN?
Wij verpakken alles met zorg.....
Onze excuses dat uw zending niet in perfecte staat is aangekomen! Neem contact met ons op met uw naam en ordernummer voor verdere hulp.

  

HOE KAN IK MIJN BESTELLING VOLGEN?
Ga gewoon naar de link Mijn bestelling volgen op de startpagina of in het hoofdmenu en voer uw trackingnummer in om te zien waar uw pakket zich bevindt. Als u meer hulp nodig heeft, zijn wij altijd bereid om u te helpen.

 

WAAROM WERKT MIJN TRACKINGNUMMER NIET?
Trackingnummers werken vaak alleen bij binnenlandse bestellingen, omdat buitenlandse postsystemen de locatie van het pakket niet bijwerken in de systemen van onze vervoerders. Internationale verzending duurt meestal tussen de 1 en 2 weken, dus u kunt schatten dat het ongeveer zo lang duurt vanaf het moment dat uw pakket wordt verzonden tot u het ontvangt. Als uw bestelling binnenlands is en het trackingnummer niet werkt, laat het ons dan weten zodat we ervoor kunnen zorgen dat uw artikelen correct zijn verzonden.

  

WAT MOET IK DOEN ALS ER IETS IN MIJN BESTELLING ONTBREEKT OF BESCHADIGD IS?
Als een van uw gekochte artikelen ontbreekt of beschadigd is, neem dan onmiddellijk contact met ons op om het probleem op te lossen. We hebben een geld-terug-garantie die 30 dagen geldig is voorafgaand aan de levering van uw bestelling, dus zorg ervoor dat u binnen die tijd contact met ons opneemt. Gebruik het tabblad Contact Us om contact met ons op te nemen om u te helpen.